Sunday, September 22, 2013

Surprise ! !


TENTANG KITA 



Saat kita mula bertemu 
Tersa bagai serasi bersama
Engkau dan aku saling bercerita
Suka dan duka kehidupan ...

Masa terus berlalu
Dan kita tetap seiringan berjalan
Menempuh onak liku
Lalui semua perjalanan bersama ...

Biarlah apa pun rahsia
Malahan apa jua kelemahan
Kau tetap
Teman ku ...

Riangnya saat kita ketawa
Asyik senda dan bercerita
Walau sesekali pandangan kita berbeza
Angnnya tetap serupa

Ada waktu kita pernah terluka
Namun di akhirnya
Kita tetap bahagia ...

Kini telah terpisah 
Dua benua yang
Saling mengejar cita
Tidak pernah ku lupakan
Kenangan kita bersama ...

Ku yakin suatu saat
Kau dan aku kan riang bahagia
Memulakan perjalanan indah
Untuk kenangan
Kisah Tentang Kita ... 

-Tentang Kita-
-22:50 p.m / 21.09.2013


Hai, awak .. Mesti awak marah + tacing kat saya kan sebab xjd 1st person wish bday awak. Dan saya xangkat cll awak langsung.  HiHi .. Maap .. :) Saya saje je buat mcm tu . Nak buat seprise kt awak . Saya xpenah luper pon biler bday awak . Awak kan sahabat saya dunia akhirat .. ^.^ .. 

Maafkan jika ku melukai mu
Moga ikatan ukhuwah
Yang dibina
Keakhirnya ....

Entry ni saye buat khas untuk awak. Hopefully, awak tak tacing lg and suker. Saya tak tau nak bg serprise aper kt awak . Yang ni je saye mampu. Nak selebrate, jaoh sgt nak p sane. Nanti nanti saya belanja makan la yer. ngeh3 .. 

Lastly,
.
.
.

HAPPY BIRTHDAY -----> NURZAFIRAH BINTI ZAKARIA


Saya doakan ...
1. Semoga hidup awak dirahmati dunia dan akhirat
2. Sentiasa heppy
3. Dimurahkan rezeki
4. Berjaya dalam hidup 
5. Mendapat jodoh yang baik ...

Tuhan, jagakan dia
Dia sahabat ku
Kan tetap sahabatku
Selamanya .... :)


Harap terhibur... :) 

No comments:

Post a Comment