Thursday, October 3, 2013

Azzahraa ...

Assalamualaikum ..

Hai kawan kawan ....
Hari ni ceq nak becerita tentang someone special in my life nii .. Mai dengaq nih ..  Orang tu kecik kecik ja. Cakap pon tak boleh lg apatah lagi nk bejalan. POn tak reti lg. Dia hanya tau susu, susu, susu ... tu je la dia nak ..

Nak tengok sape someone tuu ..

Sat. Sat. Baru nak upload ..
.
.
.
.
.
ni diaa.. Si kecik kecik Zahraa ..  


 Zara selalu buat muker stress dia . Tak paham aku. =.='


tido ...



Dulu dia suker ssangat tido. Sekarang nak bagi dia tido punye la susah. Asek nk main n begelak n mintak susu. 

Sayang aku dah jatuh kt dia. So, kalo tak jumpe sehari or tak dpt cium dia memang rindu teruk lah. Biler aku bangon pagi, dia dah bulat mata. Siap bergelak ketawa lagi haa .. Haishhh .. 

Makcik sayang sangat sangat dnh Zahraa..

Aku harap Zahraa jadi anak yg solehah, baik, taat agama, cerdik.. hurmm .. sume yang baik baik lah. 

Akhir kata dari aku,

Selamat membaca.. hehehehe

.
.
Japp ....


ni ibu Zahraa.. Kakak aku. huhu..

Bhaiii ..

Assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment