Saturday, May 31, 2014

Travel part 1

Assalamualaikum. hai readers, bloggers, dreamers, stalkers, and so on lah . tak kan aku nak list kan sume. ye dak ? haha . oke tak lawak. -__-

Berhabuk weh blog aku. siap ada sarang lelabah plus sarang tikus segala. haishh .. betapa lama nya aku tak hupdate online diary aku nih. 

So now, aku rasa mcm nak citer something dgn korang. dari dulu aku nak hupdate. sekarang baru aku free. almaklumlah kerja aku memang busy. seriusly weh . *muka confident. oke aku tipu je. hahaha. aku malas naj typing lah. rasa nak rekod suara aku ni n post kt blog. *pemalas tahap langit ke 7.

oke. straight to the point lah.

Aku nak citer yg 1 mei 2014 aku n de geng pi vacation uolls. haaaa.. bukan men lama kteorang plan and at last... jadi jugak plan kteowg. Alhamdulillah.. :)

Selepas betengkar, begadoh, bebincamg, beristikharah, berrr.. ber apa lg eh .. alahh.. abaikan. Pulau Langkawi kami pilih... 

Kteowg pi bertiga je. Aku Finot Mekirot. pelik pelik kan nama dorang. tu nama gelemer k bukan nama sebenar. kihkih. 

Kami sume ni kaki selfie. So start dari journey nak pi jeti kuala perlis tu, semakfon si finot dah penuh dengan gambau gambau kami ni haa.. 

Aku kasi tengok sikit k. Baca saja kekadang bosan jugak.

 lepaking rnr gurun. Lapaaaaqqqqq



 cik driver dulu kini dan selamanya. HAHAHA

here we go. jeti kuala perlis :)

Finot vs mariot

Tu baru on the way. tak sampai lagi. aku tak publish lah sume. nanti korang stress pulak tengok gambau kami sume ni ha. hahaha

Bila sampai jeti kuala perlis ...

walaupun orang ramai berduyun duyun kat tepi kteowg selfie tetap selfie.

 As usual.. aku jadi monopod.






Abaikan muka muka bajet hot aku tu. stress plak alu tgk. fuhh

Lepas tu kteowg naik feri. lama kot tunggu. siap feri kami kena delay. masa tu rasa nak tercabut kaki sebab kena berdiri lama. lama sangat. nak duduk tak da tempat yang strategik. kiri kanan atas bawah ada orang.

Berdiri punya berdiri bagai nak tercabut pinggang at last feri pun sampai dan aku finit n mekirot kena struggle untuk sampai ke feri. tolak menolak tu dah jadi perkara biasa disitu. so aku terpaksa selfish jugak tolak apa yang ada. hahaha

kepada sesiapa yang rasa kena tolak masa naik feri hari tu harap maaf yer. darurat. *darurat lah sangat kan. bhahahhahahahahahahaha

Lepas tu dah naik feri kami cari tempat duduk. cari punya cari tak jumpa jugak. jalan lagi. sume orang tengok. 

dah sampai ke muncung feri tu haa.. baru sampai tempat kami. siap tak cukup tmpt lg. dah finot kena duduk sebelah orang lain. sabo je ler..

oke. stop sini dulu eh. nanti aku proceed "trevel part 2". Lapaqq la pulak. huhu

Korang baca dulu yang ni. okey. jangan bosan bosan tau.

Enjoy !

No comments:

Post a Comment