Saturday, May 16, 2015

This is ...... HERBAL BLEND lah !

Assalamualaikum .

Ya sahabat sahabat sekalian ...... :)

Petang yang agak suam suam kuku gitu . Bila kanak kanak suda pulang kerumah, kami di sini hanya menunggu masa untuk pulang selepas setle sume kerja. Haaaa gitew. Kronologi nye lagutuhhh .. Hahahahaha

Jom ler kita yang tengah free nih, berblogger. Orite. Gini . Entry kali ni eden nak share pasal "sesuatu". 

Hahh? Apa dia sesuatu tu?

Jeng jeng jeng!!

THIS IS HERBAL BLEND !!!


Straight to the point je lah erk. Nanti korang buhsan pulak nak membaca.

Okey. Aku sangat suka lotion ni sebab nya ini losyen pelbagai guna. Pengalaman aku guna losyen nih ada dua:

First masa kulit muka aku menggelupas lepas balik short vacay hari tu. Pakai dua hari, allhamdulillah.. Hilang :)

Second aku try untuk kulit tumit. Merekah derrr tumit aku. Aku ada jugak beli losyen untuk tumit. Tapi .. Hambar ... Lepas tu aku try losyen ni.. Alhamdulillah . Makin better dari yang lepas. Memang aku jaga kulit kaki aku lepas tu. Hahahahahahahahahahahaha *gelak besaq

Tu je lah nak cerita. Ni based on my experienced lah. Kalau korang nak tau tahap keberkesanannya macam mana, korang boleh pm aku. 

Kalau korang nak tau pasal lain lain produk shaklee pun boleh. Sedia membantu. Hihi

Okey lah. Gua chow dulu . Ada kerja yang nak dibuat. Nanti gua update entry baru k. Tu pun kalau gua rajin lah kan. Hahahahaha

Arigato gozaimasss ! 

No comments:

Post a Comment