Monday, May 25, 2015

Happy Teacher's Day

Assalamualaikum .

Ya saudara saudari cikebum cikebum. Hahahahaha. Ting tong pulak rasa bila mood nak ke tengah malam nih.

Tujuan aku typing entry nih sebabnya aku nak bermanja dengan my lappy lah kan. Lepas nih my lappy adik aku pulak yang nak guna. Hmm .. **sebak
Second sebab aku nak story sikit pasal “that day” . Haaa. That day tu .. jeng jeng jengggg  !!!
“HAPPY TEACHER’S DAY”

Yeahhh .. Jap . Mesti korang ingat aku nih cikgu kan. Salh tu. Aku bukan cikgu. Aku hnya lah staff sokongan je. Biasa biasa je aku nih. Tapi aku still lagi celebrate this day kat sekolah. Rasa teruja pun ada. Firt time nih aku celebrate dengan bebudak. Hihihi

Straight to the point je lah kan..

Pagi tu macam biasa lah, sesiap bagi cecantik sikit. Yerr .. Sebelum nih cantik jugak, tapi hari tu extra sikit lah . Hahahahaha. **correction. Not cantik tapi kemas. J

Then pegi sekolah. Aku pegi awal hari tu sebabnya aku soramg yang tak prepare hadiah lagi. Haa .. Hari tu kami geng geng cikgu and staff ni main tukar tukar hadiah. Dan hadiah aku paling style.
SHAKLEE as a gift okeyy !! Memang rasa rendah diri sikit lah sebab hadiah aku paling kecik. Hmm.
**abaikan

Orite. Aku bagi korang layan gambo dulu lah erk. Enjoy!




Perarakan Vvip, guru guru, dan staff sokongan. 
**Terselit muka aku jugokk. hahahaha






Perhimpunan rasmi di sertai dengan perasmian hari guru. 






Saja menyibukkan diri. Hahaha







Pertukaran hadiah antara semua guru. 
**Hadiah aku paling kecikk bak hangg


Sukaneka guru dan murid.
**Aku pun terlibat sekali walopon berbaju kurung. Malas nak tukauu wehh. hahahaha



Ni geng gua lah. Cikgu cikgu dan staff pendidikan khas. 



**comey tuii hadiah gua. 





Gua conduct persembahan kelas gua. Gua pun dipaksa joget sekali. Pun bolehhh. hahahaha


Gambo gambo ni adalah aktiviti dari pagi sampai ke balik lah. Even simple, tapi bagi aku ni pengalam baru dalam hidup. Rasa bertuah dan bersyukur sebab tak semua orang ada pengalaman macam nih. Yang diraikan oleh murid murid kan. Seronok !

Dulu berangan nak jadi cikgu jgak sebab nak celebrate hari guru. Alhamdulillah, even aku bukan officially a teacher, tapi Allah bagi aku rasa diraikan masa hari guru. Thank you Allah ..

Seronok bila kita sentiasa dikelilingi budak budak nih. Bukan kita kan semakin jadi kebudak budakan tau. Tapi lebih matang. Masa nih korang akan tunjuk kan sikap sehabis baik lah sebab nak tunjuk depan dorang. Takkan lah kita nak tunjuk perangai tak elok kan.

Kita as orang yang yang tua dari dorang kena tunjuk kan nilai nilai murni. Kalau lah dorang tu one day jadi seorang yang kurang baik, hahh . nak salh kan siapa?? Jangan salh kan ibu mengandung okeyy .

Fikir fikir kan lah yer ! Oke dah. Esok aku kena meneruskan perjuangan.

Selamat malam ! Kalau selisih dalam mimpi tu tegur tegur lah. Hahahahahaha. Assalamualaikum ..


Sabtu

11:32 p.m , 23 Mei 2015

3 comments: